Manote, kad draudikas Jums sumokėjo per mažą draudimo išmoką, tačiau jis su tuo nesutinka? Jums atrodo, kad bankas pažeidė sutartį, tačiau jis to nepripažįsta? Tokiais ir panašiais atvejais, kai manote, kad pažeistos Jūsų teisės, o ginčo su finansinių paslaugų teikėju išspręsti nepavyksta, kreipkitės į Lietuvos banką. Mes nešališkai ir nemokamai nagrinėjame vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus, kylančius iš paskolų, indėlių, draudimo, investavimo ir kitų finansinių paslaugų sutarčių. Ginčai Lietuvos banke nagrinėjami, vadovaujantis Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų neteisminio sprendimo procedūros Lietuvos banke taisyklėmis.
|
Spręskite ginčą su finansinių paslaugų teikėju
-
Kokius ginčus nagrinėja Lietuvos bankas?
-
Kitos vartotojų ginčus nagrinėjančios institucijos
-
Ką daryti, jei norite spręsti ginčą su finansinių paslaugų teikėju?
-
Lietuvos banko sprendimai dėl ginčo esmės, statistika ir apžvalgos
-
Kaip pateikti prašymą dėl ginčo nagrinėjimo?
-
Ginčai su finansų rinkos dalyviu kitoje Europos ekonominės erdvės šalyje
-
Dažniausiai užduodami klausimai
-
Pateikti nuomonę
Daugiau informacijos apie ginčų nagrinėjimą Lietuvos banke galite sužinoti paskambinę nemokama informacine telefono linija +370 800 50 500 arba +370 5 251 2763 (skambinant iš užsienio).