Lietuvos bankas

Manote, kad draudikas Jums sumokėjo per mažą draudimo išmoką, tačiau jis su tuo nesutinka? Jums atrodo, kad bankas pažeidė sutartį, tačiau jis to nepripažįsta? Tokiais ir panašiais atvejais, kai manote, kad pažeistos Jūsų teisės, o ginčo su finansinių paslaugų teikėju išspręsti nepavyksta, kreipkitės į Lietuvos banką.

Mes nešališkai ir nemokamai nagrinėjame vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus, kylančius iš paskolų, indėlių, draudimo, investavimo ir kitų finansinių paslaugų sutarčių.

Ginčai Lietuvos banke nagrinėjami, vadovaujantis Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų neteisminio sprendimo procedūros Lietuvos banke taisyklėmis.

tekstas Prašymą galite pateikti:
Per elektroninę ginčų nagrinėjimo sistemą Elektroniniai valdžios vartai (epaslaugos.lt)

Daugiau informacijos apie ginčų nagrinėjimą Lietuvos banke galite sužinoti paskambinę nemokama informacine telefono linija +370 800 50 500 arba +370 5 251 2763 (skambinant iš užsienio).

Paskutinė atnaujinimo data: 2023-06-23