Prieš pateikdami skundą Lietuvos bankui, įsivertinkite, kuri procedūra labiausiai atitinka Jūsų interesus.
- Jeigu Jūs esate vartotojas ir Jūs kreipiatės į Lietuvos banką dėl tarp Jūsų ir finansų rinkos dalyvio sudarytos sutarties sąlygų nesilaikymo, Jūs turėtumėte teikti prašymą nagrinėti vartojimo ginčą. Daugiau informacijos rasite čia
- Jeigu norite pranešti apie pažeidimą, kad būtų apsaugotas viešasis interesas, ypač tada, kai jus su finansų rinkos dalyviu ar kita įstaiga sieja ar siejo tarnybos ar darbo santykiai arba sutartiniai santykiai (konsultavimo, rangos ir pan.), ir tokiu pranešimu nesiekiate individualaus ginčo nagrinėjimo ar kitaip apginti Jūsų ar kito asmens interesus, tokį pranešimą Jūs turėtumėte teikti pagal šią formą
Daugiau informacijos apie tai, kokią procedūrą pasirinkti – skundo ar ginčo – galite rasti čia