Lietuvos bankas
tekstas

Lietuvoje licencijuotos finansų įstaigos teikia mokėjimo paslaugas daugiau nei 27 mln. klientų visoje Europoje. Daugėjant paslaugų ir jų klientų, daugėja ir klausimų dėl jų.

Svarbu žinoti – jeigu turi nusiskundimų dėl finansinių paslaugų, kreipkis į savo finansų įstaigą, o jeigu ši neatsako arba atsakymas tavęs netenkina, – į Lietuvos banką su skundu ar ginču.

Lietuvos bankas kiekvienais metais gauna daugiau nei tūkstantį skundų ir išnagrinėja šimtus ginčų.

Nagrinėdamas skundus, Lietuvos bankas vertina, ar finansų rinkos dalyvis nepažeidžia teisės aktų reikalavimų, o ginčų atveju sprendžiami konkrečių patirtų nuostolių atlyginimo klausimai.

Lietuvos bankas aktyviai skatina ginčo šalis nesutarimus spręsti taikiu būdu. Didžiąja dauguma atvejų vartotojai ir finansų rinkos dalyviai taikiai susitarė Lietuvos bankui pradėjus nagrinėti ginčą, kitais atvejais – po to, kai Lietuvos bankas finansų rinkos dalyviams persiųsdavo vartotojų pretenzijas ir jie peržiūrėdavo ankstesnius savo sprendimus.

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-07-05