Lietuvos bankas
2020-08-05
  • AdobeStock_252932169.jpeg
     
11

Lietuvos bankas FinTech įmonėms, potencialioms šalies finansų rinkos dalyvėms, pristato „kliento kelionę“ – išsamų infografiką, kuriame parodytas visas kelias nuo pirmųjų pokalbių apie veiklos planus iki licencijos išdavimo

„Kliento kelionė“ yra vienas iš šiuo metu vykstančio Lietuvos banko licencijavimo proceso stiprinimo etapų. Siekiame nuo pat pirmųjų žingsnių susiderinti lūkesčius su potencialiais rinkos dalyviais – el. pinigų ir mokėjimo įstaigomis, kurios svarsto galimybę finansines paslaugas teikti Lietuvoje ir iš jos, paprastai ir aiškiai parodyti visą licencijavimo procesą – reikalavimus, vertinimo kriterijus ir terminus“, – sako Jekaterina Govina, Lietuvos banko Priežiūros tarnybos direktorė.

Infografike pateikiami aštuoni etapai, paaiškinama, kas vertinama kiekvieno iš jo metu, ir vertinimo kriterijai, parodyti šviesoforo principu. Vertinimo metu itin daug dėmesio skiriama pinigų plovimo prevencijos, rizikų valdymo ir paslaugų kokybės užtikrinimo priemonėms, kapitalo kokybei.

Elektroninių pinigų įstaigų licencijavimas  Mokėjimo įstaigų licencijavimas