Lietuvos bankas
2010-09-22

Trečiadienį, vasario 1 d., paskelbtas Lietuvos visuomenės informavimo apie euro įvedimą ir komunikacijos kampanijos parengimo ir įgyvendinimo atviro projekto konkursas.

Trečiadienį, vasario 1 d., paskelbtas Lietuvos visuomenės informavimo apie euro įvedimą ir komunikacijos kampanijos parengimo ir įgyvendinimo atviro projekto konkursas. Jį organizuojantis Lietuvos bankas iki šių metų kovo 24 dienos laukia suinteresuotų bendrovių siūlymų teikti viešųjų ryšių, reklamos, visuomenės nuomonės tyrimų ir kitas paslaugas, kurios reikalingos euro informacinei kampanijai vykdyti.

Konkurso dalyvis turės parengti visuomenės informavimo kampanijos strateginį komunikacijos planą ir įgyvendinti jame numatytas priemones, atsižvelgdamas į esamą situaciją, naujausius visuomenės nuomonės apklausų duomenis, Nacionaliniame euro įvedimo plane ir Lietuvos visuomenės informavimo apie euro įvedimą ir komunikacijos strategijoje pateiktą informaciją ir iškeltus tikslus - informuoti visuomenę apie euro įvedimą; siekti visuomenės pritarimo euro įvedimui ir palankaus požiūrio į Lietuvos būsimąją valiutą - eurą; padėti visuomenei pasirengti euro įvedimui; prisidėti prie sklandaus euro įvedimo Lietuvoje proceso.

Konkurso dalyviams numatytos trys prizinės vietos: pirmoji, antroji, trečioji. Pirmosios vietos premija – 12 tūkst. litų; antrosios – 10 tūkst. litų, trečiosios – 8 tūkst. litų. Konkurso laimėtojas bus kviečiamas dalyvauti tolesnėse viešojo pirkimo procedūrose dėl projektą įgyvendinti reikalingų paslaugų pirkimo.

Projektus, kurie turi būti pateikti anonimiškai, vertins Lietuvos banko valdybos pirmininko įsakymu sudaryta projekto konkurso vertinimo komisija.

Visas skelbimo tekstas apie konkursą paskelbtas „Valstybės žinių” 2006 m. vasario 1 d. priede „Informaciniai pranešimai” (Nr. 8) ir Viešųjų pirkimų tarnybos interneto svetainėje. Konkurso sąlygas Lietuvos bankas dalyviams teikia gavęs prašymą raštu.