Lietuvos banko duomenimis, UAB „PAYRNET“ savo klientams jau yra grąžinusi apie pusę lėšų. Tolesnė jų grąžinimo sparta priklausys nuo kelių veiksnių, įskaitant ir pačių klientų bendravimą su įstaiga.
Lietuvos bankas nuolat stebi, kaip UAB „PAYRNET“ atsiskaito su klientais, ji periodiškai teikia ataskaitas. Tiesa, atsiskaitymą lėtina įstaigos specifinis veiklos modelis – finansines paslaugas ji teikė pasitelkdama 90 tarpininkų, platintojų ar kitų juridinių asmenų. Su kai kuriais iš jų neišvengta nesklandumų keičiantis duomenimis, todėl įstaiga dar kartą perskaičiavo klientų lėšas. Nors ši procedūra (angl. reconciliation) prailgino grąžinimo procesą, tačiau ji leido užtikrinti atsiskaitymo su klientais skaidrumą ir tikslumą. Apie tai UAB „PAYRNET“ informavo Lietuvos banką ir patikino, kad deda visas pastangas, siekdama su klientais atsiskaityti per trumpiausią įmanomą terminą.
Primename, kad visais atsiskaitymo sąlygų ir tvarkos klausimais reikia kreiptis tiesiogiai į pačią įstaigą el. paštu ten.ryap@troppus-nrutersdnuf arba į tarpininką, teikusį paslaugas UAB „PAYRNET“ vardu. Daugiau atnaujintos informacijos apie atsiskaitymų tvarką UAB ,,PAYRNET“ klientai ras šios įstaigos interneto svetainėje. Lėšos klientams grąžinamos į klientų nurodytas sąskaitas kredito arba kitose elektroninių pinigų ar mokėjimo įstaigose.
Atkreipiame dėmesį – pagal teisės aktus po UAB „PAYRNET“ licencijos panaikinimo Lietuvos bankas jau nebeturi įgaliojimo nagrinėti su įstaiga susijusių individualių vartotojų ginčų. Jeigu tokių kiltų dėl mokėjimo paslaugų teikimo fakto, apimties, lėšų grąžinimo ar kitų klausimų, klientai turėtų kreiptis į teismą.
UAB „PAYRNET“ elektroninių pinigų įstaigos licencija už itin reikšmingus pažeidimus panaikinta 2023 m. birželio 22 d.