„Citadele banka“ filialas prisijungė prie Lietuvos banko mokėjimo inicijavimo pagal telefono numerį sistemos
Latvijos „Citadele banka“ Lietuvos filialas pradėjo naudotis Lietuvos banko teikiama paslauga, kuri leidžia inicijuoti fizinių asmenų mokėjimus pagal lėšų gavėjo mobiliojo telefono numerį. Prie pakaitinių identifikatorių paieškos paslaugos (angl. Proxy Lookup Service, PLS) „Citadele banka“ Lietuvos filialas prisijungė šių metų kovo 18 d.
„Šią paslaugą sukūrėme siekdami suteikti finansų įstaigų klientams galimybę atlikti greitus ir patogius mokėjimus. Šią paslaugą matome kaip privalumą vartotojams Lietuvoje, todėl pirmiausia prie jos prisijungti kviečiame finansų įstaigas, kurios aptarnauja mūsų šalyje esančius klientus“, – sako Lietuvos banko Rinkos infrastruktūros departamento direktorius Evaldas Ruzgys.
„Kad asmeninių finansų valdymas gyventojams būtų kuo paprastesnis, turime užtikrinti pakankamą mokėjimo būdų įvairovę. Ši naujovė nuo šiol mūsų klientams leis atsiskaityti ne tik kortelėmis, išmaniaisiais prietaisais, bet ir palengvins naudojimąsi bankiniais mokėjimais“, – teigia „Citadele banka“ Lietuvos filialo vadovas Darius Burdaitis.
Paslauga leidžia inicijuoti mokėjimus naudojant mobiliojo telefono numerį, tam vartotojas turi sutikti susieti savo telefono numerį su pasirinkta sąskaita banko mobiliojoje programėlėje. Mokėjimas galimas, jei lėšų gavėjas taip pat susiejo savo telefono numerį su paskyra.
PLS sistema Lietuvos banke veikia nuo 2018 m., ji buvo atnaujinta 2023 m. Iki šiol prie PLS sistemos buvo prisijungę AB SEB bankas ir „Swedbank“, AB. Paminėtina, kad paslauga yra prieinama ne tik komerciniams bankams, bet ir kitoms nebankinėms licencijuotoms finansų įstaigoms Lietuvoje mokėjimams fiziniams asmenims vykdyti.
Susidomėjusius ar ketinančius prisijungti prie PLS sistemos kviečiame kreiptis tiesiogiai į CENTROlink komandą el. paštu tl.bl@knilortnec.