NAUJIENŲ ARCHYVAS

Archyve pateikiamos naujienos, paskelbtos Lietuvos banko interneto svetainėje nuo 1999 m. sausio mėn.

į archyvą

Dažniausiai užduodami klausimai

2011 m. gruodžio 9 d.

Į AB banko SNORAS indėlininkams kilusius klausimus telefonu SEB bankas atsako: gyventojams – telefonu 1528, skambinant iš užsienio – telefonu +370 5 268 280 (I–V nuo 8 iki 20 val., VI nuo 9 iki 16 val.); įmonėms – 19222, skambinant iš užsienio – +370 5 268 2822 (I–V nuo 8 iki 17 val.). Apie tai informacijos rasite ir SEB banko interneto svetainėje.

Informacija AB bankas SNORAS indėlininkams teikiama VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas" telefonais (8-5) 213 56 57, 213 39 08, jos rasite www.iidraudimas.lt.

„Sodros“ išmokų gavėjai, anksčiau jas gaudavę per „Snorą“, kviečiami nurodyti sąskaitas kituose bankuose. Plačiau - „Sodros" svetainėje. Prašymus dėl sąskaitos keitimo galima pateikti ir internetu, per sistemą EGAS, plačiau: gyventojai.sodra.lt.  Iškilus klausimams „Sodros“ klientai, kurie iki šiol išmokas gaudavo į banke „Snoras“ turimas sąskaitas, gali kreiptis telefonais Vilniuje: (8-5) 275 09 13, 263 60 27, 272 48 86, 272 41 84. 

Lietuvos banko informacija bankininkystės, finansų stabilumo klausimais teikiama darbo dienomis telefono numeriais Vilniuje (8-5) 268 00 29, 268 00 30, 268 01 45, 268 01 49, 268 08 40, 268 01 04, 268 01 90, 268 00 86, 268 00 75.
AB bankas SNORAS klientų dažniausiai užduodami klausimai

 Вопросы, чаще всего задаваемые клиентами банка SNORAS (пo-pусски). Для выплаты страховых возмещений физическим лицам (жителям) выбран банк AB SEB bankas.

AB BANKAS SNORAS BANKROTO PROCESAS

AB BANKO SNORAS KLIENTŲ ĮMOKŲ UŽ PASKOLAS PRIĖMIMAS

INDĖLININKAI

OBLIGACIJŲ, INDĖLIŲ SERTIFIKATŲ TURĖTOJAI, AKCININKAI IR KITI KREDITORIAI

BANKRUTAVUSIO BANKO DARBUOTOJAI

„SODROS" IŠMOKŲ GAVĖJAI

DĖL VERTYBIŲ ATSIĖMIMO IŠ SEIFŲ

DĖL ATSISKAITYMŲ SU UAB SNORO LIZINGAS

Pasidalyk: